ایا یک وبسایت فقط به سئو (SEO) مبتدی احتیاج دارد ؟

ایا یک وبسایت فقط به سئو (SEO) مبتدی احتیاج دارد؟ سئو مثل راه اندازی وبسایت نیست که یک بار سایت را راه اندازی کنید و دیگر احتیاج نداشته باشد تا کاری برایش انجام دهید. (منظور طراحی نیست).

اگر می‌خواهید حتی برای مدتی کوتاه هم دست از کار سئو سایت خود بکشید ما به شما توصیه می‌کنیم که از انجام این کار دست بکشید زیرا حتی اگر شما دو هفته هم روی وبسایت خود کار نکنید از کیفیت سئو سایت شما کاهش خواهد یافت و رتبه شما در صفحات گوگل کسر می‌شود

از مهم ترین دلایلی که افراد دست از سئو وبسایت خود می‌کشند:

از مهم ترین دلایلی که افراد دست از سئو وبسایت خود می‌کشند:

.کمبود بودجه

.رابطه بد یا مشکلات شخصی با مسئول یا کارشناس سئوسئو

.اعتقاد نداشتن به اینکه سئو روی سایت شما تاثیر می‌گذارد

از مهم ترین دلایلی که افراد دست از سئو وبسایت خود می‌کشند:

اثرات رهایی نصفه و نیمه سئو (SEO) چیست ؟

سئو سایت یک ماراتون است و اگر دست از پیشرفت در سئو بکشید رقبای شما از شما جلو می‌زنند و رتبه بالاتری در گوگل را از آن خود می‌کنند. هر چقدر هم مدت زمان بیشتری روی سئو خود کار نکنید اسیب و لطمه بیشتری خواهید دید. البته هیچ کس شما را مجبور نکرده است که روی سئو خود کار کنید اما در هر کاری چیزی که مقابل شماست را باید به درستی بشناسید، تا تصمیم گیری اشتباه نکنید مثل همین قطع کردن کار سئو.

هر روزه میلیون ها رقیب وارد پنل ویرایش وبسایت خود می‌شوند تا از کلمه های کلیدی خود نگهداری و محافظت یا  انها را ویرایش کنند، اگر این کار به درستی انجام نشود وبسایت شما پس از طی مدتی کوتاه به یک وبسایت بی کیفیت تبدیل می شود و رتبه ان در موتور های جستجو ( مثل: کروم، اینترنت، فایرفاکس و… ) کاهش می‌یابد. تنها زمانی می‌توانید روی سئو خود تغییری اعمال نکنید که هیچ رقیبی نداشته باشید، که این امر معمولا رخ نمی‌دهد 🙂 .

دلایلی برای اینکه نباید سئو (SEO) خود را متوقف یا به حال خود رها کنید:

دلایلی برای اینکه نباید سئو (SEO) خود را متوقف یا به حال خود رها کنید:

به طور میانگین گوگل روزانه 12 تغییر بر سیستم جستجو خود اعمال می‌کند. اما این امر چیز عجیبی نیست چون گوگل فقط در سال 2020 بیش از 600,000 اپدیت آزمایشی انجام داد که باعث 4,500 اپدیت عمومی در جستجو شد. این یعنی به طور میانگین 12 تغییر در هر روز. بعضی از این تغییرات جزئی هستند و بعضی بزرگ، بعضی اعلام می‌شوند و برخی از انها هیچ گاه اعلام نمی‌شوند. به هر حال درک و فهم اینکه این تغییرات چه تاثیری بر وبسایت شما می‌گذارند یک امر بسیار مهم برای بیشتر کسب و کار ها است، پس اگر شما سئو وبسایت خود را به حال خود رها کنید، وبسایتتان مدت زمان زیادی در نتایج اول گوگل باقی نمی‌ماند چون شما میلیون ها و شاید میلیارها رقیب دارید که به شکست شما تشنه اند! در بین این سیل عظیمی از نتیجه گوگل، وبسایت شما باید در صفحه اول نشان داده بشود. و اگر کلیک های بیشتری بخواهید، مطالب شما باید جزو نتیجه های صفحه اول باشد. با توجه به اینکه ممکن است 3 تا 6 ماه طول بکشد تا شما نتیجه سئو را در وبسایت خود ببینید، به هیچ وجه نباید زمانی را از دست بدهید. درست است که وبسایت های با کیفیت با گذشت زمان ارزش و رتبه بهتری پیدا می‌کنند، ولی در سئو نمی‌توان فقط یک بار تغییری را اعمال کرد و آن را از یاد برد. شما باید هم طراحی و هم مطالب وبسایت خود را مرتبا به روزرسانی کنید.

در نظر داشته باشید که گوگل در صفحه راهنمای رتبه بندی کیفی خود به این موضوع اشاره کرده است که وبسایت های قدیمی که درست نگهداری نمی‌شوند در رتبه های پایین تری از رتبه بندی قرار می گیرند. چون گوگل به (به روز بودن) وبسایت ها اهمیت خاصی می‌دهد.

نتیجه گیری

وقتی کسب و کارها سئو خود را رها می‌کنند معمولا به دلیل این است که نتیجه دلخواه خود را دریافت نکرده‌اند ( این موضوع اکثرا در دو ماه اول شروع کار، انجام می‌شود که هنوز گوگل سایت را برسی نکرده است و به آن رتبه نداده ). البته این موضوع همان طور که بالاتر هم گفته شده به مشکل مالی و استخدام فردی که کارشناس نیست هم ربط دارد، بعضی از مواقع هم کارفرما ها انتظارات نابجایی دارند.

زمانی که سئو سایت شما به ثمر می‌رسد دیگر توقف آن دلیل منطقی ندارد.

اگر شما به سئو به عنوان یک فعالیت ضروری نگاه کنید، کمی هزینه اضافه بر سازمان برایش انجام دهید قطعا سود زیادی از این طریق کسب می‌کنید.

در پایان اگر به دنبال یک کارشناس سئو با قیمت مناسب هستید که بتواند سایت شما را در مدت زمان نرمال به رتبه 1 گوگل برساند تیم وب دکور با هفت سال سابقه کاری درخشان و ارزنده در زمینه طراحی و پشتیبانی وبسایت تا قله های موفقیت همراه شماست.

با ما رتبه یک گوگل باشید

اگر همین حالا سئو سایت را به ما بسپارید از 20 درصد تخفیف تابستانی بهره مند خواهید شد.

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.