وب دکور چه سایت هایی طراحی میکند

وب دکور بزرگترین شرکت طراحی وبسایت در کرج با بیش از ده سال سابقه کار در این زمینه آماده خدمت رسانی به شما همشریان عزیز می باشد

سایت سازمانی - وکتور - وب دکور

طراحی وبسایت سازمانی

نوعی از وب سایتهای شرکتی هستند با این تفاوت که بین مخاطب و شرکت تعامل وجود دارد. مثل وب سایتهای دانشگاهی.
در این وب سایتها علاوه بر اینکه سازمان یا اداره یا شرکت صاحب وب سایت، خود را معرفی می کند و به نوعی برای خود برند سازی می کند،با کارمندان، دانشجویان، کارگران و…  به طور کلی زیر مجموعه های خود در حال تعامل است.

سایت خبری - وکتور - وب دکور

طراحی وبسایت خبری

وبسایت های خبری زیاد نیستند چون این کار نیاز به تخصص و تولید محتوای حرفه ای دارد اما اگر یک فرد یا گروه حرفه ای این کار را شروع کند قطعا به موفقیت و بک لینک زیادی خواهد رسید این سایت ها سودی ندارد بلکه فقط جهت اطلاع رسانی به مردم و کاربران راه اندازی و پشتیبانی می شود.  لازم به ذکر است که اگر فردی قصد راه اندازی این سایتها را دارد در گام اول باید بداند که تولید محتوای خبری به عهده خود کارفرما است و شرکتی که طراحی و پشتیبانی سایت را به عهده گرفته است هیچ گونه مسئولیتی در قبال تولید محتوای خبری ندارد. شرکت های طراحی و پشتیبانی وبسایت فقط در قبال سئو و بالا نگه داشتن سایت شما در گوگل وظیفه دارند.

سایت شرکتی - وب دکور

طراحی وبسایت شرکتی

این نوع وب سایتها در واقع با هدف معرفی شرکت یا کسب و کار ساخته می شود. در این وبسایتها فروشی صورت نمی گیرد بیشتر برای برند سازی و معرفی خود شرکت ساخته می شود.
در سالهای اخیر، هزینه های تبلیغات محیطی به شدت افزایش یافته است. به همین دلیل بسیاری از شرکتها به تبلیغات در بستر اینترنت روی آورده اند.
وب سایت شرکتی در واقع یک نوع بروشور آنلاین برای کارخانه یا شرکت است. مهمترین تفاوت بین تبلیغات محیطی و تبلیغات در بستر اینترنت این است که عموم مخاطبانی که وارد وبسایت شما می شوند، علاقه مند به حوزه ی کسب کار مربوطه هستند.
این عامل درصد تبدیل مخاطب به مشتری را افزایش می دهد.

سایت فروشگاهی وب دکور

طراحی وبسایت فروشگاهی

سایت های فروشگاهی نیاز به توضیح زیادی ندارند سایت های فروشگاهی درگاه پرداخت دارند که این امر می‌تواند موجب سود چندین برابری شما بشود این رو هم باید بگوییم که اگر سایت شما درگاه پرداخت نداشته باشد جدا از اینکه سود شما کمتر می‌شود بلکه سایت شما جزو سایت های شرکتی به حساب می‌آید.

سایت اموزشی - وب دکور

طراحی وبسایت آموزشی

منظور از سایت های آموزشی سایت برگزاری کلاس آنلاین نیست , توی سایت های آموزشی شما محتوای آموزشی رو قرار می دهید و کاربر هم هر زمان که خواست به این سایتها مراجعه می‌کند و محتوای آموزشی شما را دوباره مطالعه می‌کند یا می‌بیند

سایت رزرو نوبت -وکتور-وب دکور

طراحی وبسایت رزرو نوبت

این سایت ها همان طور که از اسم شان پیداست در زمینه رزرو نوبت فعالیت می‌کنند  و اگر مانند برخی از سایتها باگ های بزرگی نداشته باشند از مراجعه حضوری و یا تلفنی برتری دارد.
این که برخی از سایت ها باگ دارند برای خیلی از کاربران خوشایند نیست حتی کسل کننده هم می‌تواند باشد. در بسیاری از مواقع 24 ساعت طول می‌کشد تا نوبت شما در سامانه ثبت شود. اما اگر شما به دنبال ساخت یک سایت رزرو نوبت با سرعت بالا و بدون باگ هستید تیم وب دکور یک سات با امنیت بالا را برای شما طراحی خواهد کرد.

سایت چند زبانه-وکتور-وب دکور

طراحی وبسایت دو زبانه

سایت های دو زبانه همانطور که از اسمشان پیداست از دو یا چند زبان تشکیل شده اند که این امر یک مزیت نسبت به دیگر نوع وبسایت هاست. اگر سایت شما فروشگاهی باشد فروش شما جهانی خواهد شد و سود بسیاری خواهید کرد، اگر هم سایت شما آموزشی باشد مطالب خود را به افراد بیشتری معرفی می کنید و افراد بیشتری مطلب شما را می خوانند. به خاطر همین منظور است که این نوع از وبسایت طرفداران زیادی دارند. بزرگترین مزیت سایت های دو زبانه این است که قیمت مناسبی نسبت به سایت های فروشگاهی، شرکتی و… دارد.

سایت چند منظوره | وکتور | وب دکور

طراحی وبسایت چند منظوره

با طراحی سایت چند منظوره از مزایای زیادی بهره مند خواهید شد. با این سایتها شما می توانید به طبقه بندی هدفمند محصولات خود بپردازید. در این نوع  از سایت ها بسیاری از امکانات انواع دیگر وبسایتها وجود دارد. اما شما که می‌خواهید از امکانات مهم دیگر وبسایتها استفاده کنید قطعا باید هزینه بیشتری صرف کنید.  اما در پایان می‌دانید که از یک سایت چند منظوره برخوردار هستید و اگر سایت خود را به یک کارشناس بسپارید به سود زیادی خواهید رسید.

تعدادی از نمونه کار های طراحی سایت تیم وب دکور

تیم دیجیتال مارکتینگ وب دکور بزرگترین شرکت طراحی وبسایت در کرج

نمونه کار طراحی سایت مبلمان

نمونه کار طراحی سایت صنعتی

تمونه کار طراحی سایت املاکی

شرکت وب دکور معتبر ترین شرکت طراحی وبسایت در کرج

اگر به دنبال یک شرکت طراحی وبسایت با کیفیت مناسب و قیمت مقطوع می‌باشید. تیم وب دکور یک گزینه بسیار مناسب برای شماست. تیم وب دکور با کمترین قیمت بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد، خدماتی چون : یک سال پشتیبانی رایگان، پاسخ دهی رایگان، هاست و دامنه رایگان، بک اپ ماهیانه، همراه با امنیت موتور های جستجو، ایجاد درگاه پرداخت و کلی خدمات جذاب دیگر.

اگر همین حالا طراحی وبسایت خود را به ما بسپارید از 15% تخفیف ویژه تابستان بهره مند خواهید شد.