فهرست

لینک بیلدینگ | وب دکور

کسب و کار هایی که در دنیای امروز وجود دارند به دنبال سود بیشتر و ثبت برند معتبر و جذب مخاطب هستند به همین دلیل به سمت دیجیتال مارکتینگ و طراحی وبسایت روی می اورند,در این مقاله ما به بررسی یکی از اجزای مهم سایت یا سئو میپردازیم.

سئو چیست | وب دکور

سئو چیست ؟

سئو ( SEO ) در واقع از کلمه Search Engine Optimization برگرفته شده و به معنای بهینه سازی موتور جستجو است.
سئو برای رتبه بندی در گوگل هم به شما کمک میکند,یعنی با توجه به کیفیت سئو شما گوگل سایتتان را در رتبه ها و صفحات مختلف قرار می دهد.
اگر بخواهیم به زبان ساده و راحت سئو را برای شما تعریف بکنیم به این صورت است.

ترافیک با کیفیت : یعنی بازدیدکنندگانی روی سایت ما کلیک کنند که واقعا محتوا سایت برایشان دلنشین است
میزان ترافیک : هرچه میزان ترافیک سایت در صفحات موتور های جستجو( SPRPs) بیشتر باشد
نتیجه ارگانیک : نتیجه ارگانیک نیاز به پرداخت هزینه اضافی ندارد و شما با پرداخت هزینه پشتیبانی یا طراحی سایت میتوانید یک سایت با رتبه بالا داشته باشید.
برای سود و افزایش امار بازدید سایت خود را به ما بسپارید

https://web-decoor.com/

اهمیت سئو

اگر یک سایت بتواند تمام رقبا خود را شکست دهد و در رتبه 1 یا 2 گوگل قرار بگیرد یعنی سئو عالی دارد و از ترافیک بیشتری برخودار است ( تو بخش قبلی گفتیم هرچی ترافیک بیشتر باشه یعنی سایتتون بهتره )

اثر کاربران کلمه های کلیدی مورد نظر خود را از موتور های جستجوی معروفی مثل گوگل , فایر فاکس , یاهو از این رو سئو مناسب کلیدی برای افزایش امار بازدید شما است.
تجربه هفت ساله تیم وب دکور به ما نشان داده است که افزایش بازدید کنندگان یا بازدید های یک سایت موفقیت ان کسب وکار را تضمین میکند

اهمیت سئو | وب دکور

انواع مختلف سئو

انواع سئو | وب دکور

1. سئو تکنیکال : اگر می خواهید سایتی را در مدت زمان کوتاهی به رتبه های بالا برسانید باید سئو تکنیکال یا سئو در برنامه نویسی را رعایت کنید.
سئو تکنیکال میتواند شما را در مدت زمان کوتاهی از صفر به صد برساند.

2. لینک بیلدینگ : در لینک بیلدینگ باید از اصول خاصی پیروی کرد. لینک بیلدینگ باعث افزایش ترافیک داخلی و ورود کاربران از سایت ها دیگر به سایت شما میشود.

3. سئو داخلی ( ON Page SEO ) : سئو داخلی سایت به کلمات کلیدی خوب از نظر گوگل , متای مناسب , محتوا طولانی و مفید مربوط می شود.
لینک سازی داخلی هم یکی از تکنیک ها سئو داخلی است که به بهینه سازی کمک میکند

4. سئو خارجی  (OFF page SEO) : در این نوع از سئو هدف ما جذب ترافیک مستقیم از موتور های جستجو نیست. در OFF page SEO تمرکز روی ورود از یک سایت به سایت شماست. مانند بک لینک ها

5. سئو کلاه سفید
اگر از سئو کلاه سفید یا White hat SEO استفاده می کنید , باید بدانید که پس از کمی وقت گذاشتن برای سایت خود به رتبه ی خوبی در صفحات گوگل خواهید رسید. در این نوع از سئو شما سعی دارید با رعایت قوانین و اصول مربوط به سئو کلاه سفید ترافیک یا کیفیت سایت خودتون رو بهتر کنید. اگر میخواهید در زمان نسبتا کمی مقام خوبی را در گوگل به دست بیاورید پیشنهاد ما به شما سئو کلاه سفید است.

6. سئو کلاه سیاه
کسانی که از سئو کلاه سیاه یا black hat SEO استفاده میکنند اغلب از کلمه های کلیدی طولانی استفاده میکنند , زیرا کم پیش می اید که کلمه های کلیدی طولانی مشابه یکدیگر باشند , بنابراین شما برای مدت زمان کوتاهی شاید جزو صفحات اول گوگل باشید ,  اما پس از مدتی گوگل در جریان این کار شما قرار میگیرد و ممکن است رتبه شما را کاهش دهد یا حتی سایت شما را در Black list قرار دهد که سایتتان از دید کاربران نهان باشد.

7. سئو کلاه خاکستری
در سئو کلاه خاکستری یا Gray hat SEO شما از هر دو تکنیک کلاه سیاه و کلاه سفید استفاده میکنید , اما به اندازه سئو کلاه سیاه خطرناک نیست و به اندازه سئو کلاه سفیدهم طولانی نیست.

سئو تکنیکال | وب دکور
Off page SEO | وب دکور
ON page SEO
سئو کلاه دار | وب دکور

اهداف سئو چیست ؟

از مهترین و پر تاکید ترین اهداف سئو عبارت اند از

1. افزایش بازدید
2. افزایش فروش
3. افزایش رتبه
4. معرفی کسب و کار ( برند سازی )
5 . بهترین روش تبلیغات

اهمیت سئو | وب دکور

1. وجود استراتژی سئو
مهمترین کار برای شروع سئو هر سایتی داشتن یک استراژی سئو است. البته این کار را باید با دقت انجام دهید تا میان راه به پستی و بلندی هایی برخورد نکنید.

2.بهبود سرعت سایت
بهبود سرعت یک سایت یکی از مسائلی است که طراحان و پشتیبانان وبسایت باید به ان توجه داشته باشند تا زمان بارگزاری ( Load ) کم باشد و کاربر را کلافه نکند.

اصول سئو | وب دکور

3. تولید محتوا با کیفیت
در تولید محتوا باید کارهای سئو یک سایت انجام شده باشد , به سلیقه کاربران اهمیت داده شده باشد. اگر می خواهید محتوای مناسبی تولید و انتشار دهید در کلاس های سئو شرکت کنید یا می توانید کار خود را به محتوا نویسان تیم وب دکور بسپارید.

4. رسپانسیو بودن
یعنی باید تمام صفحات سایت در تمام دستگاه ها ( موبایل , تبلت , لبتاپ , کامپیوتر ) به درستی نمایش داده و اشکالی حتی در بعضی قسمت ها هم نداشته باشد.

برای رسیدن به رتبه 1 گوگل چقدر زمان لازم است ؟

در واقع کلماتی که مشخص کرده اید یا وضعیت سئو یا کلمات کلیدی رقبا این موضوع را تعیین خواهد کرد , اما معمولا برای رسیدن به یک نتیجه مناسب بین 3 تا 6 ماه زمان لازم است.

رتبه گوگل
طراح : Parsa Khalaj Zade

طراح : Parsa Khalaj Zade

سئو : Parsa Khalaj Zade

سئو : Parsa Khalaj Zade

نویسنده : Parsa Khalaj Zade

نویسنده : Parsa Khalaj Zade

Set your categories menu in Header builder -> Mobile -> Mobile menu element -> Show/Hide -> Choose menu
شروع به تایپ کردن برای دیدن پستهایی که دنبال آن هستید.